
Компанія BGV Development у Житомирі відкрила новий торговельний центр «ЖИТО»
19 квітня у Житомирі відбулося офіційне відкриття нового торговельного центру «ЖИТО» від групи компаній BGV Group Management Геннадія Буткевича. У березні компанія BGV Development, що входить до складу групи, завершила реконструкцію приміщення торговельного центру у Житомирі, яка тривала пів року. Торговельний центр знаходиться в історичному районі Житомира — Крошня і має зручне розташування: на перехресті вулиці Отаманів Соколовських і проспекту Незалежності.
Новий торговельний центр має загальну площу 3811 м² і збудований за принципом ритейл-парку: має окремі входи до магазинів із вулиці, паркування біля фасадів, зручне розташування магазинів для швидкого доступу, а також відкриту архітектуру без загальних внутрішніх галерей, як у класичних ТРЦ. Центр має дворівневу концепцію ─ цокольний та перший поверхи. Для зручності гостей та інклюзивності приміщення у «ЖИТО» було встановлено видовий ліфт.
На території центру передбачено площі для 15 магазинів та кафе: тут представлені компанії різних цінових категорій та сегментів, зокрема торговельні точки відомих брендів. Серед присутніх у ТЦ компаній: супермаркет АТБ, магазин сучасного одягу Sinsay (LPP Group), мережа товарів для дому та косметики Prostor, магазини одягу та білизни Andi та Obrana від Anabel Arto, найбільший у Житомирі мультимаркет «Аврора», бутик квітів My Flora, зоомагазин «ЛАПА», а також кафе й аптеки. Очікується, що торговельний центр будуть відвідувати близько 120 тисяч гостей щомісячно.
«Компанія BGV Development продовжує активно ремонтувати та будувати нові комерційні об’єкти, зокрема посилюючи регіональну ритейл-інфраструктуру. Станом на початок 2025 року ми вже здали в експлуатацію понад 10 тис. м² комерційних площ і до кінця року плануємо лише нарощувати обороти. Із 2024 року ми розпочали реалізацію нового для нас формату ритейл-парків ─ мережі малих торговельних комплексів у невеликих містах та районних центрах. Ми маємо надію, що це не лише приведе великі бренди у невеликі населені пункти, але і дасть поштовх для регіональної економіки, зокрема завдяки збільшенню товарообігу та кількості робочих місць. Наприклад, завдяки будівництву ТЦ «ЖИТО», створено понад 180 робочих місць», ─ зазначає Максим Коваленко, директор BGV Development.
Найближчим часом подібні ритейл-парки компанія планує відкривати не лише на Житомирщині.