BGV Group Management. Кар’єра
Кар’єра
- Home
- Кар’єра
BGV Group Management — динамічна та інноваційна компанія, яка допомагає формувати майбутнє України
Розвивайте свою кар’єру разом з нами
Від підземних шахтарів до науковців, від екологів до проєктних менеджерів, ми хочемо, щоб ви привнесли свою професійну експертизу, кропітку працю, відданість справі та нестандартне мислення. У BGV Group ви працюватимете в команді, з якою зможете вирішувати складні та нетривіальні завдання, отримаєте кар’єрний ріст та винагороду за амбіції.
Кожен голос має значення
ВІДКРИТІ ПОЗИЦІЇ
Листопад 28, 2025
ІНВЕСТИЦІЙНИЙ МЕНЕДЖЕР
BGV Group Managment в пошуках Інвестиційного менеджера для підтримки реалізації ключових інвестиційних та M&A-проєктів BGV.
Основні обов’язки:
- Ведення та координація інвестиційних і M&A-транзакцій від етапу NBO/LOI до закриття угоди;
- Підготовка та рев’ю фінансових моделей, інвестиційних меморандумів і оцінок вартості бізнесу;
- Координація процесів due diligence (технічний, фінансовий, юридичний) із залученням міжнародних консультантів та аудиторів;
- Підтримка процесів проєктного фінансування та взаємодії з міжнародними фінансовими інституціями (IFIs);
- Підготовка презентацій та матеріалів для ухвалення рішень для Наглядової ради та зовнішніх інвесторів;
- Моніторинг «план/факт», відстеження KPI та аналіз виконання інвестиційної програми;
- Розробка пропозицій щодо структури капіталу, дивідендної політики та стратегій залучення фінансування.
Основні вимоги:
- Повна вища освіта (економіка, фінанси, інвестиції, бізнес-адміністрування або суміжні напрямки);
- 3–5 років досвіду в інвестиційному менеджменті, корпоративних фінансах, M&A або стратегії (консалтинг / Big4 / інвесткомпанії / великі корпорації);
- Англійська мова — Upper-Intermediate / Advanced;
- Професійні сертифікації (CFA / ACCA / CIMA) будуть перевагою.
Ми пропонуємо:
- Конкурентну компенсацію;
- Офіційне працевлаштування;
- Професійне зростання: значні можливості для особистого та професійного розвитку в команді високого рівня;
- Графік роботи з 9:30 до 18:30 (тільки офіс!);
Прохання надсилати резюме із зазначеним рівнем бажаної заробітної плати. Ми розглянемо Ваше резюме протягом 5-7 робочих днів, і якщо Ваше резюме буде відповідати вимогам даної посади — ми з Вами зв’яжемось.
Листопад 28, 2025
ГОЛОВА БЛАГОДІЙНОГО ФОНДУ
Благодійний фонд BGV CHARITY FUND знаходиться в пошуку Голови благодійного фонду.
Основні обов’язки:
- Стратегічне управління та розвиток фонду (формування та реалізація стратегічного бачення, цілей і пріоритетів діяльності фонду; аналіз соціального контексту, пошук нових напрямів);
- Організаційне управління ( координація та підтримка команди фонд; затвердження планів діяльності фонду);
- Фандрейзинг та розвиток партнерств ( керівництво фандрейзинговим напрямом фонду; підготовка та супровід грантових заявок, донорських звітів, меморандумів про співпрацю; пошук і налагодження співпраці з донорами, партнерами, бізнесом);
- Представництво фонду та зовнішні комунікації (представлення фонду на публічних заходах, конференціях, у ЗМІ та професійних спільнотах; участь у коаліціях, робочих групах і партнерських ініціативах);
- Розвиток інституційної спроможності (підтримка організаційного розвитку, впровадження сучасних управлінських практик; розвиток корпоративної культури, спрямованої на довіру, ініціативність і сталість).
Основні вимоги:
- Досвід управління командами, вміння будувати і керувати процесами. Досвід роботи в благодійному фонді буде перевагою.
- Знання англійської мови на рівні B2 та вище (усно та письмово) є обов’язковим;
- Досвід публічних виступів;
- Наявність авто та водійського посвідчення категорії B.
Ми пропонуємо:
- Стабільну високу заробітню плату.
- Офіційне працевлаштування;
- Навчання та підвищення кваліфікаційного рівня;
- Графік роботи з 9-30 до 18-30 з ПН по ПТ (тільки офіс);
- Робоче місце – ст.м.Печерська./відрядження по Україні.
Познайомитись з нами та нашими проєктами можна тут: https://bgvfund.org/
Прохання надсилати резюме із зазначеним рівнем бажаної заробітної плати.
Ми розглянемо Ваше резюме протягом 5-7 робочих днів, і якщо Ваше резюме буде відповідати вимогам даної посади – ми з Вами зв’яжемось.
Листопад 28, 2025
МЕНЕДЖЕР/КА З УПРАВЛІННЯ КОМЕРЦІЙНОЮ НЕРУХОМІСТЮ
BGV Development, що входить у структуру компаній BGV Group management знаходиться в пошуку «Менеджер/ка з управління комерційною нерухомістю»!
- Забезпечення ефективного використання та здачі в оренду комерційних площ;
- Формування оптимального складу орендарів відповідно до концепції торгових центрів компанії;
- Організація пошуку та залучення нових орендарів, ведення переговорів, підготовка та укладання договорів оренди;
- Контроль виконання договірних зобов’язань орендарями, у тому числі своєчасності платежів та дотримання правил експлуатації об’єктів;
- Забезпечення якісної експлуатації та технічного обслуговування торгових центрів;
- Підтримка та розвиток партнерських відносин з орендарями;
- Проведення аналізу ринку комерційної нерухомості, відстеження конкурентного середовища та цінової політики;
- Підготовка пропозицій щодо підвищення привабливості, вартості та ефективності об’єктів;
- Участь у розробці концепцій нових торгових центрів з урахуванням тенденцій та попиту ринку;
- Формування та ведення внутрішньої звітності щодо стану об’єктів, завантаження площ, фінансових показників та ефективності діяльності;
- Участь у бюджетуванні витрат та доходів, контроль виконання планових показників.
Основні вимоги:
- Вища освіта;
- Досвід роботи на подібній посаді від 2-х років у напрямку Девелопменту;
- Знання бюджетування та управління проектами;
- Впевнене володіння ПК і MS Office, відмінне знання Excel (формули, зведені таблиці);
- Наявність водійського посвідчення категорії В.
Ми пропонуємо:
- Стабільну заробітню плату;
- Офіційне працевлаштування;
- Графік роботи з 9:30 до 18:30 (тільки офіс!);
- Робоче місце — ст.м.Печерська/відрядження по Україні.
Прохання надсилати резюме із зазначеним рівнем бажаної заробітної плати. Ми розглянемо Ваше резюме протягом 5-7 робочих днів, і якщо Ваше резюме буде відповідати вимогам даної посади — ми з Вами зв’яжемось.
Листопад 28, 2025
PRODUCT OWNER
BGV Group management знаходиться в пошуку: «Менеджера/ки з наукових проектів»!
Основні обов’язки:
- Розробка та реалізація стратегії бізнес-розвитку напряму;
- Аналіз ринків присутності, тенденцій і конкурентного середовища;
- Побудова та менеджмент команди з розвитку бізнесу;
- Встановлення та підтримання партнерських відносин з ключовими клієнтами та партнерами;
- Повний супровід проєкту від моменту отримання брифу до запуску продукції;
- Управління R&D командами, в тому числі дистанційними;
- Планування та контроль виконання задач, синхронізація роботи всіх залучених функцій.
Основні вимоги:
- Обов’язковий досвід роботи від 3 років на аналогічних посадах в напрямку бізнес — девелопменту або продакт-менеджменту;
- Вища освіта в сфері фінансів, економіки або інженерії;
- Вільне володіння англійською мовою (інші мови будуть перевагою);
- Високий рівень знань у сфері управління проєктами (Project Management).
Ми пропонуємо:
- Стабільну заробітню плату;
- Офіційне працевлаштування;
- Графік роботи з 9:30 до 18:30 (тільки офіс!);
- Робоче місце — ст.м.Печерська/відрядження по Україні.
Прохання надсилати резюме із зазначеним рівнем бажаної заробітної плати. Ми розглянемо Ваше резюме протягом 5−7 робочих днів, і якщо Ваше резюме буде відповідати вимогам даної посади — ми з Вами зв’яжемось.
Листопад 26, 2025
СПЕЦІАЛІСТ З ФІНАНСІВ
BGV Development, що входить у структуру компаній BGV Group management знаходиться в пошуку «Спеціаліста з фінансів»!
Основні обов’язки:
- Узгодження фінансових умов договорів;
- Підготовка фінансових моделей для можливих проектів;
- Підготовка бюджетів по кожному з проектів (рік, місяць);
- Підготовка звітів план/факт як по окремих проєктах, так і консолідовано по всім проєктам;
- Підготовка щотижневих заявок на фінансування по кожному з проєктів;
- Ведення бази даних по витратах по кожному з проєктів.
Основні вимоги:
- Вища освіта;
- Досвід роботи фінансовим спеціалістом від 2х років (досвід у будівництві буде вважатись перевагою);
- Досвід з Microsoft Word, Excel, Outlook.
- Наполегливість та уважність.
- Відповідальність за виконану роботу.
- Вміння дотримуватись встановлених строків на виконання задач.
Ми пропонуємо:
- Стабільну заробітну плату;
- Офіційне працевлаштування (лікарняні, відпустка);
- Графік роботи з 9:30 до 18:30, офісний формат роботи;
- Робоче місце — ст.м. Печерська.
Прохання надсилати резюме із зазначеним рівнем бажаної заробітної плати.
Ми розглянемо Ваше резюме протягом 5−7 робочих днів, і якщо Ваше резюме буде відповідати вимогам даної посади — ми з Вами зв’яжемось.
Листопад 26, 2025
КЕРІВНИК БУВІВЕЛЬНОГО ПРОЄКТУ
BGV Development, що входить у структуру компаній BGV Group management знаходиться в пошуку «Керівника будівельних проєктів»!
Основні обов’язки:
- Управління будівельними проєктом, технічна та фінансова частина (контроль за виконанням будівельних робіт, фактичне виконання: обсяги, витрати, складання накопичувальної відомомсті та ін);
- Участь у виробничих нарадах на об’єктах, ведення протоколу нарад;
- Організація будівельних робіт;
- Облік та розподіл фінансових потоків, фінансовий аналіз;
- Укладання договорів;
- Виконання підготовки документів для розрахунку тендерних пропозицій;
- Виконання графіків будівельно-монтажних робіт, графіків фінансування;
- Підготовка закупівлі матеріалів та послуг. Моніторинг ринку будівельних матеріалів;
- Координація робочих груп;
- Архів-облік проектної документації, що надходить;
- Участь у підготовці будівельних концепцій (класність, плани реалізації, фін. модель);
- Підготовка та управління бюджетами, графіками фінансування;
- Управління та контроль за реалізацією портфеля проєктів (ІРД, Проектування, Будівництво, Здача в експлуатацію);
- Координаційна робота між внутрішніми та зовнішніми службами, задіяними у реалізації проекту.
Основні вимоги:
- Вища будівельна освіта;
- Досвід роботи на подібній посаді від 2-х років;
- Знання нормативно-технічної документації;
- Розуміння процесу ведення та організації будівельно-монтажних робіт та технології їх проведення;
- Знання бюджетування та управління проектами;
- Досвід роботи в Microsoft Project 2016; AutoCad; АВК-5; Впевнене володіння ПК і MS Office, відмінне знання Excel (формули, зведені таблиці).
Ми пропонуємо:
- Стабільну заробітну плату;
- Офіційне працевлаштування;
- Навчання та підвищення кваліфікаційного рівня;
- Графік роботи з 9−30 до 18−30;
- Робоче місце — ст.м. Печерська та відрядження.
Прохання надсилати резюме із зазначеним рівнем бажаної заробітної плати. Ми розглянемо Ваше резюме протягом 5−7 робочих днів, і якщо Ваше резюме буде відповідати вимогам даної посади — ми з Вами зв’яжемось.
Листопад 25, 2025
БІЗНЕС-АСИСТЕНТ
Група підприємств BGV GROUP MANAGEMENT знаходиться в пошуку Бізнес-асистента.
Позиція Бізнес-асистент є новою роллю в організаційній структурі компанії BGV Group Management, яка створена у зв’язку із системним розширенням напрямів діяльності.
Основні обов’язки:
- Ведення ділових графіків керівника і контроль таймінгу;
- Формування повісток ділових зустрічей;
- Підготовку та ведення протоколів зустрічей;
- Організацію ділових поїздок та відряджень керівника;
- Виконання окремих доручень керівника;
- Організація комунікації та документообігу: підготовка листування, презентацій, аналітичних матеріалів, звітів і ділових документів;
- Взаємодія з внутрішніми підрозділами та зовнішніми партнерами, своєчасне надання інформації і підтримання ефективної комунікації.
Основні вимоги:
- Досвід роботи бізнес-асистентом, особистим помічником від 2-х років;
- Вища освіта;
- Обов’язкове знання англійської мови на рівні upper – intermediate.
- Впевнене володіння ПК і MS Office, знання Excel буде перевагою.
Ми пропонуємо:
- Стабільну заробітну плату;
- Офіційне працевлаштування;
- Графік роботи з 9:30 до 18:30 (тільки офіс!);
- Робоче місце — ст.м. Печерська.
Ми шукаємо проактивного, організованого та автономного фахівця, який має гарні скіли і зможе ефективно підтримувати робочі процеси керівництва.
Більше про компанію можна дізнатись за посиланням: https://bgv.com.ua/
Листопад 25, 2025
СИСТЕМНИЙ АДМІНІСТРАТОР
Одна з компаній, що входить у структуру компаній BGV Group management знаходиться в пошуку «Фахівця з комп’ютерних систем»!
Основні обов’язки:
- Опрацювання заявок користувачів першої лінії підтримки через ServiceDesk (виявлення, діагностика, вирішення, ескалація на 2/3 лінію);
- Вирішення типових інцидентів: робота з обліковими записами, поштою, принтерами, мережевими підключеннями, OneDrive, Teams, SharePoint, Office;
- Інсталяція, налаштування, оновлення та базова діагностика робочих станцій (Windows 10/11, macOS), а також іншого обладнання (монітори, периферія, мережеве обладнання);
- Підготовка нових пристроїв до роботи через Microsoft Intune (enrollment, compliance policies, профілі конфігурацій, autopilot);
- Адміністрування користувачів та сервісів Microsoft 365;
- Встановлення та налаштування програмного забезпечення, оновлень, антивірусів, VPN;
- Участь у реалізації базових заходів безпеки (BitLocker, Defender, MFA, Secure Boot тощо);
- Моніторинг працездатності основних систем, оновлень та антивірусного захисту;
- Облік ІТ-активів (комп’ютери, периферія, ПЗ, ліцензії, ремонти, переміщення);
- Підтримка закупівельного процесу: формування запитів на придбання, участь у прийманні обладнання;
- Ведення технічної документації, актів введення/списання, облікових журналів.
Основні вимоги:
- Досвід роботи у сфері технічної підтримки або системного адміністрування (1–2 роки);
- Досвід роботи з PowerShell, базове розуміння Power Automate та інтеграцій у M365 середовищі, базові знання мережевих технологій;
- Вища освіта;
- Англійська мова — intermediate (B1–B2), достатня для читання технічної документації.
Ми пропонуємо:
- Стабільну заробітню плату;
- Офіційне працевлаштування;
- Графік роботи з 9:30 до 18:30 (тільки офіс!);
- Робоче місце — ст.м.Печерська.
Прохання надсилати резюме із зазначеним рівнем бажаної заробітної плати.
Ми розглянемо Ваше резюме протягом 5-7 робочих днів, і якщо Ваше резюме буде відповідати вимогам даної посади – ми з Вами зв’яжемось.