BGV Group Management — динамічна та інноваційна компанія, яка допомагає формувати майбутнє України

Завдяки партнерству з організаціями світового рівня на місцевому та міжнародному рівнях ми інвестуємо в можливості, які приносять винятковий прибуток всім нашим стейкхолдерам.

Розвивайте свою кар’єру разом з нами

Від підземних шахтарів до науковців, від екологів до проєктних менеджерів, ми хочемо, щоб ви привнесли свою професійну експертизу, кропітку працю, відданість справі та нестандартне мислення. У BGV Group ви працюватимете в команді, з якою зможете вирішувати складні та нетривіальні завдання, отримаєте кар’єрний ріст та винагороду за амбіції.

Кожен голос має значення

Ми прагнемо до інклюзивного середовища, де люди можуть комфортно бути собою. Ми хочемо, щоб наші люди відчували, що ми чуємо всі голоси, поважаємо всі культури, і що різноманітні точки зору не тільки вітаються – вони мають важливе значення для нашого успіху. Ми поводимося один з одним справедливо і гідно, незалежно від раси, статі, національності, етнічного походження, релігії, віку, сексуальної орієнтації – всього того, що робить нас різними.

ВІДКРИТІ ПОЗИЦІЇ

Листопад 28, 2025

ІНВЕСТИЦІЙНИЙ МЕНЕДЖЕР

BGV Group Managment в пошуках Інвестиційного менеджера для підтримки реалізації ключових інвестиційних та M&A-проєктів BGV.

Основні обов’язки:

  • Ведення та координація інвестиційних і M&A-транзакцій від етапу NBO/LOI до закриття угоди;
  • Підготовка та рев’ю фінансових моделей, інвестиційних меморандумів і оцінок вартості бізнесу;
  • Координація процесів due diligence (технічний, фінансовий, юридичний) із залученням міжнародних консультантів та аудиторів;
  • Підтримка процесів проєктного фінансування та взаємодії з міжнародними фінансовими інституціями (IFIs);
  • Підготовка презентацій та матеріалів для ухвалення рішень для Наглядової ради та зовнішніх інвесторів;
  • Моніторинг «план/факт», відстеження KPI та аналіз виконання інвестиційної програми;
  • Розробка пропозицій щодо структури капіталу, дивідендної політики та стратегій залучення фінансування.

Основні вимоги:

  • Повна вища освіта (економіка, фінанси, інвестиції, бізнес-адміністрування або суміжні напрямки);  
  • 3–5 років досвіду в інвестиційному менеджменті, корпоративних фінансах, M&A або стратегії (консалтинг / Big4 / інвесткомпанії / великі корпорації);
  • Англійська мова — Upper-Intermediate / Advanced;
  • Професійні сертифікації (CFA / ACCA / CIMA) будуть перевагою.

Ми пропонуємо:

  • Конкурентну компенсацію;
  • Офіційне працевлаштування;
  • Професійне зростання: значні можливості для особистого та професійного розвитку в команді високого рівня;
  • Графік роботи з 9:30 до 18:30 (тільки офіс!);

Прохання надсилати резюме із зазначеним рівнем бажаної заробітної плати. Ми розглянемо Ваше резюме протягом 5-7 робочих днів, і якщо Ваше резюме буде відповідати вимогам даної посади — ми з Вами зв’яжемось.

Листопад 28, 2025

ГОЛОВА БЛАГОДІЙНОГО ФОНДУ

Благодійний фонд BGV CHARITY FUND знаходиться в пошуку Голови благодійного фонду.

Основні обов’язки:

  • Стратегічне управління та розвиток фонду (формування та реалізація стратегічного бачення, цілей і пріоритетів діяльності фонду; аналіз соціального контексту, пошук нових напрямів);
  • Організаційне управління ( координація та підтримка команди фонд; затвердження планів діяльності фонду);
  • Фандрейзинг та розвиток партнерств ( керівництво фандрейзинговим напрямом фонду; підготовка та супровід грантових заявок, донорських звітів, меморандумів про співпрацю; пошук і налагодження співпраці з донорами, партнерами, бізнесом);
  • Представництво фонду та зовнішні комунікації (представлення фонду на публічних заходах, конференціях, у ЗМІ та професійних спільнотах; участь у коаліціях, робочих групах і партнерських ініціативах);
  • Розвиток інституційної спроможності (підтримка організаційного розвитку, впровадження сучасних управлінських практик;  розвиток корпоративної культури, спрямованої на довіру, ініціативність і сталість).

Основні вимоги:

  • Досвід управління командами, вміння будувати і керувати процесами. Досвід роботи в благодійному фонді буде перевагою. 
  • Знання англійської мови на рівні B2 та вище (усно та письмово) є обов’язковим;
  • Досвід публічних виступів;
  • Наявність авто та водійського посвідчення категорії B.

Ми пропонуємо:

  • Стабільну високу заробітню плату.
  • Офіційне працевлаштування;
  • Навчання та підвищення кваліфікаційного рівня;
  • Графік роботи з 9-30 до 18-30 з ПН по ПТ (тільки офіс);
  • Робоче місце – ст.м.Печерська./відрядження по Україні.

Познайомитись з нами та нашими проєктами можна тут: https://bgvfund.org/

Прохання надсилати резюме із зазначеним рівнем бажаної заробітної плати.
Ми розглянемо Ваше резюме протягом 5-7 робочих днів, і якщо Ваше резюме буде відповідати вимогам даної посади – ми з Вами зв’яжемось. 

Листопад 28, 2025

МЕНЕДЖЕР/КА З УПРАВЛІННЯ КОМЕРЦІЙНОЮ НЕРУХОМІСТЮ

BGV Development, що входить у структуру компаній BGV Group management знаходиться в пошуку «Менеджер/ка з управління комерційною нерухомістю»!

  • Забезпечення ефективного використання та здачі в оренду комерційних площ;
  • Формування оптимального складу орендарів відповідно до концепції торгових центрів компанії;
  • Організація пошуку та залучення нових орендарів, ведення переговорів, підготовка та укладання договорів оренди;
  • Контроль виконання договірних зобов’язань орендарями, у тому числі своєчасності платежів та дотримання правил експлуатації об’єктів;
  • Забезпечення якісної експлуатації та технічного обслуговування торгових центрів; 
  • Підтримка та розвиток партнерських відносин з орендарями; 
  • Проведення аналізу ринку комерційної нерухомості, відстеження конкурентного середовища та цінової політики;
  • Підготовка пропозицій щодо підвищення привабливості, вартості та ефективності об’єктів;
  • Участь у розробці концепцій нових торгових центрів з урахуванням тенденцій та попиту ринку;
  • Формування та ведення внутрішньої звітності щодо стану об’єктів, завантаження площ, фінансових показників та ефективності діяльності;
  • Участь у бюджетуванні витрат та доходів, контроль виконання планових показників.

Основні вимоги:

  • Вища освіта;
  • Досвід роботи на подібній посаді від 2-х років у напрямку Девелопменту;
  • Знання бюджетування та управління проектами;
  • Впевнене володіння ПК і MS Office, відмінне знання Excel (формули, зведені таблиці);
  • Наявність водійського посвідчення категорії В.

Ми пропонуємо:

  • Стабільну заробітню плату;
  • Офіційне працевлаштування;
  • Графік роботи з 9:30 до 18:30 (тільки офіс!);
  • Робоче місце — ст.м.Печерська/відрядження по Україні.

Прохання надсилати резюме із зазначеним рівнем бажаної заробітної плати. Ми розглянемо Ваше резюме протягом 5-7 робочих днів, і якщо Ваше резюме буде відповідати вимогам даної посади — ми з Вами зв’яжемось.

 

Листопад 28, 2025

PRODUCT OWNER

BGV Group management знаходиться в пошуку: «Менеджера/ки з наукових проектів»!

Основні обов’язки:

  • Розробка та реалізація стратегії бізнес-розвитку напряму;
  • Аналіз ринків присутності, тенденцій і конкурентного середовища;
  • Побудова та менеджмент команди з розвитку бізнесу;
  • Встановлення та підтримання партнерських відносин з ключовими клієнтами та партнерами;
  • Повний супровід проєкту від моменту отримання брифу до запуску продукції;
  • Управління R&D командами, в тому числі дистанційними;
  • Планування та контроль виконання задач, синхронізація роботи всіх залучених функцій.

Основні вимоги:

  • Обов’язковий досвід роботи від 3 років на аналогічних посадах в напрямку бізнес — девелопменту або продакт-менеджменту;
  • Вища освіта в сфері фінансів, економіки або інженерії;
  • Вільне володіння англійською мовою (інші мови будуть перевагою);
  • Високий рівень знань у сфері управління проєктами (Project Management).

Ми пропонуємо:

  • Стабільну заробітню плату;
  • Офіційне працевлаштування;
  • Графік роботи з 9:30 до 18:30 (тільки офіс!);
  • Робоче місце — ст.м.Печерська/відрядження по Україні.

Прохання надсилати резюме із зазначеним рівнем бажаної заробітної плати. Ми розглянемо Ваше резюме протягом 5−7 робочих днів, і якщо Ваше резюме буде відповідати вимогам даної посади — ми з Вами зв’яжемось.

Листопад 26, 2025

СПЕЦІАЛІСТ З ФІНАНСІВ

BGV Development, що входить у структуру компаній BGV Group management знаходиться в пошуку «Спеціаліста з фінансів»!

Основні обов’язки:

  • Узгодження фінансових умов договорів;
  • Підготовка фінансових моделей для можливих проектів;
  • Підготовка бюджетів по кожному з проектів (рік, місяць);
  • Підготовка звітів план/факт як по окремих проєктах, так і консолідовано по всім проєктам;
  • Підготовка щотижневих заявок на фінансування по кожному з проєктів;
  • Ведення бази даних по витратах по кожному з проєктів.

Основні вимоги:

  • Вища освіта;
  • Досвід роботи фінансовим спеціалістом від 2х років (досвід у будівництві буде вважатись перевагою);
  • Досвід з Microsoft Word, Excel, Outlook.
  • Наполегливість та уважність.
  • Відповідальність за виконану роботу.
  • Вміння дотримуватись встановлених строків на виконання задач.

Ми пропонуємо:

  • Стабільну заробітну плату;
  • Офіційне працевлаштування (лікарняні, відпустка);
  • Графік роботи з 9:30 до 18:30, офісний формат роботи;
  • Робоче місце — ст.м. Печерська.

Прохання надсилати резюме із зазначеним рівнем бажаної заробітної плати.

Ми розглянемо Ваше резюме протягом 5−7 робочих днів, і якщо Ваше резюме буде відповідати вимогам даної посади — ми з Вами зв’яжемось.

Листопад 26, 2025

КЕРІВНИК БУВІВЕЛЬНОГО ПРОЄКТУ

BGV Development, що входить у структуру компаній BGV Group management знаходиться в пошуку «Керівника будівельних проєктів»!

Основні обов’язки:

  • Управління будівельними проєктом, технічна та фінансова частина (контроль за виконанням будівельних робіт, фактичне виконання: обсяги, витрати, складання накопичувальної відомомсті та ін);
  • Участь у виробничих нарадах на об’єктах, ведення протоколу нарад;
  • Організація будівельних робіт;
  • Облік та розподіл фінансових потоків, фінансовий аналіз;
  • Укладання договорів;
  • Виконання підготовки документів для розрахунку тендерних пропозицій;
  • Виконання графіків будівельно-монтажних робіт, графіків фінансування;
  • Підготовка закупівлі матеріалів та послуг. Моніторинг ринку будівельних матеріалів;
  • Координація робочих груп;
  • Архів-облік проектної документації, що надходить;
  • Участь у підготовці будівельних концепцій (класність, плани реалізації, фін. модель);
  • Підготовка та управління бюджетами, графіками фінансування;
  • Управління та контроль за реалізацією портфеля проєктів (ІРД, Проектування, Будівництво, Здача в експлуатацію);
  • Координаційна робота між внутрішніми та зовнішніми службами, задіяними у реалізації проекту.

Основні вимоги:

  • Вища будівельна освіта;
  • Досвід роботи на подібній посаді від 2-х років;
  • Знання нормативно-технічної документації;
  • Розуміння процесу ведення та організації будівельно-монтажних робіт та технології їх проведення;
  • Знання бюджетування та управління проектами;
  • Досвід роботи в Microsoft Project 2016; AutoCad; АВК-5; Впевнене володіння ПК і MS Office, відмінне знання Excel (формули, зведені таблиці).

Ми пропонуємо:

  • Стабільну заробітну плату;
  • Офіційне працевлаштування;
  • Навчання та підвищення кваліфікаційного рівня;
  • Графік роботи з 9−30 до 18−30;
  • Робоче місце — ст.м. Печерська та відрядження.

Прохання надсилати резюме із зазначеним рівнем бажаної заробітної плати. Ми розглянемо Ваше резюме протягом 5−7 робочих днів, і якщо Ваше резюме буде відповідати вимогам даної посади — ми з Вами зв’яжемось.

Листопад 25, 2025

БІЗНЕС-АСИСТЕНТ

Група підприємств BGV GROUP MANAGEMENT знаходиться в пошуку Бізнес-асистента.

Позиція Бізнес-асистент є новою роллю в організаційній структурі компанії BGV Group Management, яка створена у зв’язку із системним розширенням напрямів діяльності.

Основні обов’язки:

  • Ведення ділових графіків керівника і контроль таймінгу;
  • Формування повісток ділових зустрічей;
  • Підготовку та ведення протоколів зустрічей;
  • Організацію ділових поїздок та відряджень керівника;
  • Виконання окремих доручень керівника;
  • Організація комунікації та документообігу: підготовка листування, презентацій, аналітичних матеріалів, звітів і ділових документів;
  • Взаємодія з внутрішніми підрозділами та зовнішніми партнерами, своєчасне надання інформації і підтримання ефективної комунікації.

Основні вимоги:

  • Досвід роботи бізнес-асистентом, особистим помічником від 2-х років;
  • Вища освіта;
  • Обов’язкове знання англійської мови на рівні upper – intermediate.
  • Впевнене володіння ПК і MS Office, знання Excel буде перевагою.

Ми пропонуємо:

  • Стабільну заробітну плату;
  • Офіційне працевлаштування;
  • Графік роботи з 9:30 до 18:30 (тільки офіс!);
  • Робоче місце — ст.м. Печерська.

Ми шукаємо проактивного, організованого та автономного фахівця, який має гарні скіли і зможе ефективно підтримувати робочі процеси керівництва.

Більше про компанію можна дізнатись за посиланням: https://bgv.com.ua/

Листопад 25, 2025

СИСТЕМНИЙ АДМІНІСТРАТОР

Одна з компаній, що входить у структуру компаній BGV Group management знаходиться в пошуку «Фахівця з комп’ютерних систем»!

Основні обов’язки:

  • Опрацювання заявок користувачів першої лінії підтримки через ServiceDesk (виявлення, діагностика, вирішення, ескалація на 2/3 лінію);
  • Вирішення типових інцидентів: робота з обліковими записами, поштою, принтерами, мережевими підключеннями, OneDrive, Teams, SharePoint, Office;
  • Інсталяція, налаштування, оновлення та базова діагностика робочих станцій (Windows 10/11, macOS), а також іншого обладнання (монітори, периферія, мережеве обладнання);
  • Підготовка нових пристроїв до роботи через Microsoft Intune (enrollment, compliance policies, профілі конфігурацій, autopilot);
  • Адміністрування користувачів та сервісів Microsoft 365;
  • Встановлення та налаштування програмного забезпечення, оновлень, антивірусів, VPN;
  • Участь у реалізації базових заходів безпеки (BitLocker, Defender, MFA, Secure Boot тощо);
  • Моніторинг працездатності основних систем, оновлень та антивірусного захисту;
  • Облік ІТ-активів (комп’ютери, периферія, ПЗ, ліцензії, ремонти, переміщення);
  • Підтримка закупівельного процесу: формування запитів на придбання, участь у прийманні обладнання;
  • Ведення технічної документації, актів введення/списання, облікових журналів.

Основні вимоги:

  • Досвід роботи у сфері технічної підтримки або системного адміністрування (1–2 роки);
  • Досвід роботи з PowerShell, базове розуміння Power Automate та інтеграцій у M365 середовищі, базові знання мережевих технологій;
  • Вища освіта;
  • Англійська мова — intermediate (B1–B2), достатня для читання технічної документації.

Ми пропонуємо:

  • Стабільну заробітню плату;
  • Офіційне працевлаштування;
  • Графік роботи з 9:30 до 18:30 (тільки офіс!);
  • Робоче місце — ст.м.Печерська.

Прохання надсилати резюме із зазначеним рівнем бажаної заробітної плати.
Ми розглянемо Ваше резюме протягом 5-7 робочих днів, і якщо Ваше резюме буде відповідати вимогам даної посади – ми з Вами зв’яжемось.