
BGV Group Management придбала приміщення ЦУМу у Житомирі
Житомир, 15 серпня 2025 року
Група BGV Group Management Геннадія Буткевича, продовжує інвестувати у проєкти на Житомирщині. На початку липня 2025 року ТОВ «Пауер Плейс», яке входить до групи компаній, отримало дозвіл Антимонопольного комітету, а в серпні уклало угоду щодо придбання ТОВ «Житомирські інвестиції», у власності якого знаходилася будівля ЦУМу в Житомирі.
Житомирський ЦУМ знаходиться у центрі міста і є частиною його історії. Ця 4-поверхова будівля із цокольним поверхом була зведена у 1961 році за типовим проєктом радянської епохи. Загальна корисна площа 4572 кв. м. Споруда потребує значних капіталовкладень, адже капітальні ремонтні роботи не проводилися тут вже десятки років. Обстеження та оцінка технічного стану універмагу підтвердили необхідність проведення відновлювальних робіт. Зокрема для подальшої експлуатації ЦУМу слід відремонтувати покрівлю, замінити всі внутрішні інженерні мережі, виконати утеплення будівлі, відновити внутрішнє оздоблення та врахувати інклюзивні складові. Разом з тим, компанії BGV Group Management як новому власнику ЦУМу важливо зберегти зовнішній впізнаваний вигляд фасаду як архітектурної візитівки Житомира.
«Перезапуск ЦУМу має дати поштовх як для розвитку міського середовища, так і для посилення економічної активності. На даний момент опрацьовуються потенційні інвестиційні сценарії щодо експлуатації придбаної будівлі та її приміщень, які базуються на клієнтоорієнтованості, комфорті та привабливості для мешканців та гостей Житомира. На сьогодні це вже другий проєкт BGV Group Management, який має на меті розвивати ритейл у регіонах. У квітні 2025 року ми відкрили у Житомирі ТЦ «Жито», який щомісячно відвідує 120 тисяч гостей. І ми бачимо, як ця цифра зростає», — ділиться CEO BGV Group Management Олександр Наумик.
Нагадаємо, у квітні 2025 року компанія BGV Development (окремий напрям BGV Group Management, що відповідає за девелоперський бізнес) відкрила у місті ТЦ «ЖИТО». Новий торговельний центр має загальну площу 3811 м² і збудований за принципом ритейл-парку: має окремі входи до магазинів із вулиці, паркування біля фасадів, зручне розташування магазинів для швидкого доступу, а також відкриту архітектуру без загальних внутрішніх галерей, як у класичних ТРЦ. Центр має дворівневу концепцію ─ цокольний та перший поверхи. Для зручності гостей та інклюзивності приміщення у «ЖИТО» було встановлено видовий ліфт. На території центру передбачено площі для 15 магазинів та кафе: тут представлені компанії різних цінових категорій та сегментів, зокрема торговельні точки відомих брендів.
Вже протягом 10 років Геннадій Буткевич та його Група компаній фокусують свою увагу на розвитку Житомирщини. Із 2015 року було інвестовано більше 3,5 мільярдів гривень на створення і розвиток проєктів та ініціатив видобувного, будівельного, девелоперського, рекреаційного, освітнього та спортивного напрямів в області.